وایر

کمی صبر کنید...
ترتیب نمایش:

وایر ساژم valeo (تمام سیلیکون)

253,000 تومان
وایر تمام سیلیکون ساژم، وظیفه انتقال جریان الکتریکی ولتاژ بالا از کوئل به شمع‌ها را در سیستم جرقه‌زنی خودروهای مجهز به سیستم ساژم بر عهده دارد. تفاوت اصلی این وایرها با وایرهای معمولی (با روکش PVC یا ترکیبی) در جنس روکش آن‌هاست که به طور کامل از سیلیکون ساخته شده است.

وایر پژو 405 valeo (تمام سیلیکون)

255,000 تومان
وایر پژو ۴۰۵ تمام سیلیکون، قطعه‌ای در سیستم جرقه‌زنی خودرو است که وظیفه‌ی انتقال جریان الکتریکی ولتاژ بالا از کوئل به شمع‌ها را بر عهده دارد. ویژگی اصلی این وایرها، استفاده از روکش سیلیکونی در ساخت آن‌هاست که مزایای متعددی را به همراه دارد. در خودروی پژو ۴۰۵، این وایرها مستقیماً به سر شمع‌ها متصل می‌شوند و نقش مهمی در احتراق صحیح موتور ایفا می‌کنند.

وایر تقویت تیبا valeo

330,000 تومان
وایر تقویت تیبا، نوعی وایر شمع است که به منظور بهبود عملکرد سیستم جرقه‌زنی و افزایش راندمان موتور خودروی تیبا و خودروهای مشابه با موتور مشابه (مانند ساینا و کوییک) طراحی شده است. این وایرها با وایرهای فابریک (معمولی) تفاوت‌هایی دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

وایر تقویت زیمنس valeo

333,000 تومان
وایر تقویت زیمنس (که گاهی اوقات به آن وایر شمع تقویتی زیمنس یا وایر اسپرت زیمنس هم گفته می‌شود)، نوعی وایر شمع است که به طور خاص برای خودروهایی با سیستم جرقه‌زنی زیمنس (مانند برخی از مدل‌های پراید، پژو ۲۰۶، سمند و...) طراحی شده است تا عملکرد سیستم جرقه‌زنی و در نتیجه راندمان موتور را بهبود بخشد. این وایرها با وایرهای فابریک (معمولی) تفاوت‌هایی دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

وایر تقویت 405 valeo

340,000 تومان
وایر تقویت ۴۰۵ (که گاهی اوقات به آن وایر شمع تقویتی یا وایر اسپرت هم گفته می‌شود)، نوعی وایر شمع است که برای بهبود عملکرد سیستم جرقه‌زنی و در نتیجه افزایش راندمان موتور پژو ۴۰۵ و خودروهای مشابه (مانند پژو پارس و سمند با موتور XU7) طراحی شده است. تفاوت اصلی این وایرها با وایرهای "معمولی" در جنس هسته (مغزی) و کیفیت ساخت آن‌هاست، در حالی که روکش هر دو نوع وایر محصولات valeo سی یدک از جنس سیلیکون است. در ادامه به این تفاوت‌ها می‌پردازیم:

وایر بوت زانتیا valeo (تمام سیلیکون)

188,000 تومان
وایر بوت تمام سیلیکون زانتیا، قطعه‌ای حیاتی در سیستم جرقه‌زنی خودروی زانتیا است که وظیفه‌ی انتقال جریان الکتریکی ولتاژ بالا از کوئل به شمع‌ها را بر عهده دارد. استفاده از سیلیکون در ساخت این قطعه، مزایای متعددی به همراه دارد که در ادامه به طور کامل بررسی می‌کنیم.

وایر بوت 206 تیپ 5 valeo (تمام سیلیکون)

172,000 تومان
وایر بوت تمام سیلیکون ۲۰۶ تیپ ۵، قطعه‌ای کلیدی در سیستم جرقه‌زنی این خودرو است که وظیفه‌ی انتقال جریان الکتریکی ولتاژ بالا از کوئل به شمع‌ها را بر عهده دارد. استفاده از سیلیکون در ساخت این قطعه، مقاومت بالا در برابر حرارت، رطوبت، روغن و عوامل محیطی دیگر را تضمین می‌کند و باعث افزایش طول عمر و بهبود عملکرد موتور می‌شود. این وایر بوت‌ها به طور خاص برای خودروهای ۲۰۶ تیپ ۵ و مدل‌هایی که از سیستم کوئل مشابه استفاده می‌کنند، طراحی شده‌اند.

وایر بوت 206 تیپ 2 valeo (تمام سیلیکون)

169,000 تومان
وایر بوت تمام سیلیکون پژو ۲۰۶ تیپ ۲، قطعه‌ای حیاتی در سیستم جرقه‌زنی این خودرو است که وظیفه‌ی انتقال جریان الکتریکی ولتاژ بالا از کوئل به شمع‌ها را بر عهده دارد. استفاده از سیلیکون در ساخت این قطعه، مزایای متعددی را به همراه دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. این توضیحات برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۳ که از سیستم کوئل مشابهی استفاده می‌کنند، یکسان است.

وایر بوت EF7 valeo(تمام سیلیکون)

180,000 تومان
وایر بوت EF7 تمام سیلیکون، قطعه‌ای مهم در سیستم جرقه‌زنی خودروهای مجهز به موتور EF7 (مانند سمند EF7، دنا، سورن و ...) است که وظیفه‌ی انتقال جریان الکتریکی ولتاژ بالا از کوئل به شمع‌ها را بر عهده دارد. استفاده از سیلیکون در ساخت این قطعه، مزایای متعددی را به همراه دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

وایر بوت رانا valeo (تمام سیلیکون)

182,000 تومان
وایر بوت تمام سیلیکون رانا، قطعه‌ای مهم در سیستم جرقه‌زنی خودروی رانا (و همچنین خودروهایی با موتور TU5 و کوئل رانایی) است که وظیفه‌ی انتقال جریان الکتریکی از کوئل به شمع‌ها را بر عهده دارد. استفاده از سیلیکون در ساخت این قطعه، مزایای متعددی را به همراه دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

دسته‌بندی